zondag 15 november 2015

I Love shopping

Een paar weekenden geleden was ik aan het werk op de Kreadoe, waar ik het gave Paper & Pictures blok Girly girls zag liggen. Ik was meteen verliefd op de schattige maar toch stoere plaatjes!


Als basis heb ik de boekmal van Dutch Doobadoo gebruikt. Ik heb 4 lagen gemaakt en onder elke laag heb ik foamblokjes geplakt, zodat het meer op een echt boek lijkt.


Het prachtige papier komt uit het papierblok Spring van Noor! Design. Dit blok is horizontaal, waardoor de patroontjes, voor dit boek, altijd goed zitten. 
De banner is ook van Noor! Design, ik heb de bijbehorende stempelset gebruikt. De stempel heb ik gezet met versamark, bestrooid met embossingpoeder en daarna verhit. Dit geeft een glimmend effect aan je letters.


Bij de bloementoef zie je blaadjes, deze blaadjes zijn van Dutch Doobadoo. Hiervoor heb je geen stansmachine nodig, dit geldt ook voor de sierrand die je ziet.



Hieronder kun je het plaatje goed zien! Ze komen uit een vierkant blokje en zijn daarom ook goed te gebruiken bij vierkante mallen. Heb je een rechthoek nodig, dan haal je gewoon de randen eraf.



Het geheel heb ik afgemaakt met diverse mallen. Door een paar mallen over elkaar te gebruiken, creƫer je diepte.




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten