zondag 8 november 2015

Baby snowglobe

Vandaag een kaartje met de fantastische snowglobe mal van Dutch Doobadoo! Wat is deze mal weer voor verschillende thema's te gebruiken. Ik heb er een babykaartje mee gemaakt.


Het papier komt uit het schattige baby papierblok van Noor!. Het blok is 30,5x 30,5 cm en dus ideaal voor de iets grotere projecten.


Zoals je hieronder kunt zien het ik de snowglobe dubbel getekend. Hierdoor heb ik er een schudkaart mee kunnen maken, gevuld met suiker en pailletten. De onderkant heb ik niet aan elkaar vastgeplakt, maar losgelaten waardoor je de kaart kan laten staan.


472.309.006 Cardboard Art A5 Rocking Horse

Wat zijn de cardboard hobbelpaardjes van Dutch Doobadoo toch schattig. Ze zijn heel makkelijk uit het velletje te drukken. Als je dit gedaan hebt, kun je voorzichtig het bovenste laagje papier eraf trekken waardoor je het ribbelkarton te zien krijgt.


Binnenin de snowglobe heb ik het lieve waslijntje van Dutch Doobadoo geplakt, ook de tekst 'It's a girl' komt van dit velletje.

472.948.031 Dutch Doobadoo paper Art Baby

Om de onderkant van de snowglobe heb ik een lint vastgemaakt. Bij de strik zie je de rolroosjes van Noor! met een pareltje in het midden.


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren. Een creatieve dag toegewenst!

Veel liefs,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten