zaterdag 15 augustus 2015

Blaadjes, blaadjes en nog eens blaadjes

Ik ben weer helemaal blij, ik kon weer mijn PanPastel gebruiken. Het is voor mij het meest veelzijdige medium dat er is! En het is gemakkelijk in gebruik. Soms heb je maar een paar kleuren nodig om een prachtige kaart te maken. 


Voor deze kaart heb ik maar drie kleuren gebruikt.

Nr. 660.5 Chrom. Oxide greenNr. 280.3 Orange shadeNr. 280.5 Orange

In de winkel worden alle kleuren Panpastel verkocht.

Je legt de mask op het papier. Ik hou hem met de hand op de plaats, maar je kunt hem ook vast zetten met tape. Eerst ben ik met groen een aantal groene Panpastel (nr. 660.5 ) vlekken gaan maken, daarna met de oranje bruin tint (nr. 280.3) de witte gaten opgevuld. 


Als accent heb ik oranje (nr. 280.5) gebruikt. Dit is het resultaat, is het zo al niet mooi? Vervolgens heb ik dit op nog een stuk papier gedaan om vervolgens de blaadjes uit te knippen. Oh ja, vergeet vooral niet te fixeren,  want anders krijg je vlekken of vingers erop en dat zou zonde zijn!


Er is nu naast de mask ook laser art uitgebracht van Dutch Doobadoo,  met dezelfde blaadjes! Deze zijn van kraft papier.  Dit vond ik niet zo mooi bij mijn kaart passen, dus heb ik met een dauber versamark erop gedaan en toen met de groene en oranje PanPastel erover.  

         

Alle blaadjes die ik had uitgeknipt en de laserart blaadjes heb ik erop geplakt met foamblokjes, hierdoor liggen ze wat hoger op de kaart.


Vervolgens heb ik uit wit papier het woord 'bedankt' gestanst en daarna nog gemat op oranje papier. Deze heb ik ook met foamblokjes opgeplakt. Op de banner heb ik witte stipjes/balletjes gemaakt met een witte parelpen. Dit is een handige pen, waar je hele kleine witte balletjes mee kan maken.

470.715.042 Dutch Doobadoo Mask Art Leaves

Hopelijk heb ik jullie weer geïnspireerd en als jullie vragen hebben,  dan horen wij dat graag! 

Veel liefs,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)'


1 opmerking: