donderdag 11 oktober 2018

MDF baby hanger

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie deze hanger laten zien, die ik met de nieuwe producten uit de Little Woodland Adventures (LWA) van DenDennis heb gemaakt.


De basis is een MDF set van Joy! Crafts, die ik bekleed heb met het blauwe papier uit de LWA serie. Eerst trek je het MDF over op het papier en je knipt het uit. Oplakken met goed wat lijm, als het droog is met een schuurblokje het papier wat oversteekt eraf schuren.

6200/0173 MDF Album Relief6011/0581 Papierset Design Light Blue

Het blauwe designpapier is er ook in het roze en mintgroen. Hieronder zie je dat ik met de gave banners van Noor! Design de naam erop heb gedaan. Ik heb de banners aan een touwtje geplakt en vastgebonden aan het MDF.


Het Vosje is Felicia, is ze niet een schatje? Met het uni color papier van Dendennis past het precies bij het designpapier.


En dit is Samuel Squirl, deze is nog niet uit, maar wordt de komende maanden uitgebracht.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


6200/0173 MDF Album Relief   6011/0581 Papierset Design Light Blue      6200/0001 Schuurblokje incl. schuurpapier

6002/3129 Dendennis Felicia Fox (Vos)  6002/0799 One of a Kind Alfabetbanner 29 st6011/0582 Papierset - LWA - Design Uni Colors


6002/3126 Dendennis Benny Bunny (Konijn)     870.001.000 Dutch Doobadoo Alleslijm

2 opmerkingen:

  1. Kei Leuke Hanger Brenda
    Fijne Zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderelle
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe meneer Benjamin Lee me een lening heeft verstrekt!!!

    Hallo allemaal, ik ben Lea Paige Matteo uit Zürich, Zwitserland en wil dit medium gebruiken om de heer Benjamin te bedanken voor het nakomen van zijn belofte door mij een lening te verstrekken, ik zat vast in een financiële situatie en moest mijn rekeningen herfinancieren en betalen evenals het opstarten van een bedrijf. Ik heb geprobeerd leningen te zoeken bij verschillende leningfirma's, zowel particuliere als zakelijke organisaties, maar het is nooit gelukt en de meeste banken hebben mijn kredietaanvraag afgewezen. Maar zoals God het wil, werd ik door een vriendin, Lisa Rice genaamd, geïntroduceerd bij deze financieringsdienst en onderging ik het gepaste proces om een lening van het bedrijf te krijgen, tot mijn grote verbazing werd ik binnen 5 werkdagen net als mijn vriendin Lisa ook heeft een lening van $ 216.000,00 verleend. Dus mijn advies aan iedereen die een lening wenst, "als u contact moet opnemen met een bedrijf met betrekking tot het online afsluiten van een lening met een lage rente van 1,9% en betere aflossingsplannen/schema, neem dan contact op met deze financieringsdienst. Trouwens, hij weet niet dat ik dit doe, maar vanwege de vreugde in mij ben ik zo blij en wil ik mensen meer laten weten over dit geweldige bedrijf dat echt leningen verstrekt, het is mijn gebed dat GOD zou zegenen ze meer omdat ze een glimlach op de gezichten van mensen toveren. U kunt contact met hen opnemen via e-mail op { 247officedept@gmail.com}

    BeantwoordenVerwijderen