dinsdag 13 december 2016

Mooi, Lief, Klein en Zacht

Soms heb je van die kaarten die "vanzelf" gaan, je er niet over na hoeft te denken, welke spullen je gaat gebruiken. Dat had ik met dit kaartje ook.


Voor de vorm heb ik de shape art Flag van Dutch Doobadoo gebruikt. Erg leuke mal die je zowel liggend als staand kan gebruiken.

470.713.139 Shape Art Flag

De rastermal waar het jongetje in zit, is een mal van Noor! Design. Deze heb ik in het wit gestanst en geëmbost. Vervolgens heb ik dezelfde mal alleen nog een keer in kraft geëmbost en vervolgens met de schaar uitgeknipt. Het witte raster valt nu mooi in het kraft papier.


Het plaatje is een digi stempel van Mo Manning. Deze heb ik ingekleurd met de Brushmarkers.
Huid; O518, O729, O819
Pyjama: B137, C427 (soms 2 of 3 lagen B137)
Trein: O427, O837, O928, Y217,
Haar: O324, O345, O535,O837, O928, Y217
Schaduw: CG5, CG4, CG2, CG1


Het papier komt bijna allemaal uit het stansblok La vie est belle baby (behalve het houtlook papier). In dit blok zitten ook plaatjes, labels enz. Ook dit label komt eruit met het treintje erop. De tekst die ik gestempeld heb komt van deze set van Joy! Crafts

6410/0363 Joy!Crafts Stempel Baby words

Een leuke set met versjes en felicitaties, alles voor een leuke babykaart!


Wat ik ook heel erg doe en dat zie je niet op foto's, is in laagjes werken. Met heel veel foamblokjes. Hierdoor creëer je veel diepte.

Fijne dag!
Liefs,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten