vrijdag 2 december 2016

Label met Rozen

Even weer een kaartje van mij. Ik ben aan de gang geweest met de mooie rozen stempel. Maar eerst zal ik vertellen hoe ik de achtergrond heb gemaakt.


De achtergrond heb ik gemaakt met deze handige blendingtools. Je kunt ze gebruiken om bijvoorbeeld randjes te beïnkten, maar ook zijn ze handig voor grotere oppervlaktes. Ik heb 4 verschillende kleuren inkt gebruikt. Je duwt je blending tool in de inkt en (zorg voor een ondergrond die vies mag worden) begin buiten je papier met draaiende bewegingen en ga dan langzaam je papier op. Als je de blendingtool meteen vanuit de inkt op je papier zet, krijg je zo'n grote harde vlek en dat is niet zo mooi

6200/0222 Joy!Crafts blending tool

De roos en de vlinder heb ik eerst gestempeld met inkt en vervolgens heb ik ze met Transparante inkt gestempeld. op het moment dat je ze ingezet hebt met transparante inkt, ga dan met een babydoekje over een stukje van je stempel heen. Je veegt als het ware de inkt er weer van af. Stempel hem bijna precies op wat je al gestempeld heb. Daarna met embossingpoeder afwerken. Als je nu goed naar de roos kijkt is het net of hij een schaduw heeft.


De vorm van de kaart komt van Dutch Doobadoo.
Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren.
Een hele fijne dag!


6410/0436 Joy!Crafts Stempel Rozen           Afbeeldingsresultaat voor stempels noor design happy birthday        

  • 6002/0646 Eindeloze bloemenrand
  • 6002/0650 Eindeloze swirl rand
  • 6410/0436 Clearstempel Rozen
  • 6410/0308 Clearstempel Sayings
  • 6200/0222 Blendingtool
  • 6002/0597 Mery's Bloemen Hart
  • 6003/0026 Vintage Flourish tak bladeren


Geen opmerkingen:

Een reactie posten