maandag 23 mei 2016

Birdies

Soms ben je met een kaartje bezig en dan is eenvoud het mooiste. zo ook bij dit kaartje.



Als eerste heb ik de schattige vogeltjes uitgestanst uit Perfect Colouring Paper. Dit papier is erg fijn om op te kleuren met de Brushmarkers.

6002/0554 3D Stencil Vogels op tak         

Daarna heb ik de vogeltjes gekleurd met de Brushmarkers.


vervolgens ben ik door mijn bak met stanzen gegaan en ben ik elke keer de vogeltjes ervoor gaan houden om te kijken wat het mooiste is. Deze mal sprong eruit.


De mal heb ik gemat op donkergroen papier, hierdoor springt de mal eruit. De vogeltjes heb ik opgeplakt met foamblokjes.


Het witte achtergrondpapier heb ik bewerkt met deze prachtige stempel. Ik heb hem gestempeld met Versamark en vervolgens embossingpoeder erover en verhit met een heattool. 

 6410/0301 Background Flourishes

Zo geef je subtiel een chique uitstraling aan je kaart


Hierboven kun je goed het subtiele van de embossingpoeder zien.

6002/0441 Bille stans Strikken

Om het af te maken heb ik een heel klein strikje gemaakt. Dit strikje is van Joy! Crafts. Hierboven zie je welke het is. Het strikje heb ik ook bewerkt met embossingpoeder.


Als laatste een klein pareltje voor de finishing touch. 

Fijne dag!
Liefs,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten