maandag 11 januari 2016

Baby girl

Wat is het toch altijd leuk om babykaartjes te maken! Wat ik er zo leuk aan vind, je kunt ze zo persoonlijk maken door de naam erin te verwerken.


Het design papier heb ik zelf gemaakt met de mooie Flourishes background van Noor! design. Deze heb ik gestempeld met Versamark en daarna ben ik er met PanPastel overheen gegaan.

6410/0301 Background Flourishes

Vergeet niet om het te fixeren zodat het niet meer uitveegd!


Op de vlinder heb ik de Pearl Pen van Dutch Doobadoo gebruikt. Erg handig om mooie pareltjes te zetten. Ze zijn er in vier verschillende kleuren, wit, zwart, goud en zilver.


De bloemen die ik gebruikt heb om de letters op te schrijven komen uit de "One of a kind tuinset" ook de vlindertjes komen hieruit. Onder de bloemen heb ik een foamblokje gedaan zodat deze mooi omhoog komen.


De letters van de naam heb ik met embossingpoeder gemaakt.

6002/0503 One of a Kind Tuinset

Liefs, 


2 opmerkingen: