donderdag 6 september 2018

There's snow friend like you

Hallo allemaal!

Ik ben aan de slag gegaan met het knipvel Winter Wonderland van Bella Lulu.


Als basis heb ik de want van Dutch Doobadoo gekozen. Deze heb ik uit donkerblauw cardstock geknipt. Het design papier heet Winter Wonderland. Het is een mooi blok met blauw en grijstinten, erg mooi al zeg ik het zelf.

S-WW-PAD6 Papierblok Winter Wonderland 6x6"

Op de kaart zie je een pocket, waar ik een label in heb gemaakt. De Pocket heb ik gemaakt met het scr@pbook stencil mini enveloppes.

6002/0864 SCR@P Scrapbookstencil Mini Envelopes

Op dit vel staan maar liefst zes envloppes en pockets en hoeft dus niet allen bij het scrappen gebruikt te worden


Voor de rest heb ik de kaart afgewerkt met (nep) Bont en de mooie kerstboom en sneeuwvlokken van Noor! Design.

Leuk dat je langs kwam!
Liefs,



3000/0017 Bella Lulu Knipvel Winter Wonderland  470.713.588 Card Art Wanten   S-WW-PAD6 Papierblok Winter Wonderland 6x6"


6002/0864 SCR@P Scrapbookstencil Mini Envelopes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten