dinsdag 18 oktober 2016

Ik geef een feestje!

Wat is er leuker dan een eigen gemaakt uitnodiging voor het feestje van je kind?


Voor dit  model kaart heb ik de mal genomen uit de Crafty Boutique, winter wishes. In dit pakket zit niet alleen een tekenmal, voor de vorm van je kaart, maar ook papier en een stans.

9100/0302 Crafty Boutique Winter Wishes

De clown heb ik ingekleurd met de Brushmarkers. kleuren ballon: R735, R946, R455, R666. De lichtreflectie heb ik met de blender gedaan. Het groen van de broek: G356, G338, G339.


Bij de cadeautjes heb ik eerst de rand gebuikt en vervolgens de losse erop geplakt.

  6002/0351 Party Presents Rand            6002/0350 Party Presents 3 stuks

De cadeautjes heb ik in de mal met inkt bewerkt.


Voor de sterren op de onderkant van de kaart, heb ik deze leuke mask van Dutch Doobadoo gebruikt in combinatie met structuurpasta.

470.715.400 Dutch Doobadoo Mask Art Sterren

De structuurpasta breng je met een spatel aan en strijk zoveel mogelijk in één richting. Zo krijg je een mooi glad resultaat.


Op. de uitnodiging heb ik ook nog een aantal sterren gezet


De tekst is met embossingpoeder gedaan, hierdoor knalt het van het rode papier af. 

6410/0081 Stempelset Ik geef een feestje

Met deze leuke stempelset is een uitnodiging maken voor een feestje heel simpel. Alle stukjes tekst zijn los en je kan dus zelf kiezen welke regels je wilt gebruiken, erg handig!


Ik heb een snee gemaakt aan de bovenkant en daar heb ik de uitnodiging ingestoken.

Fijne dag!
Liefs,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten