dinsdag 16 augustus 2016

Winter time

Het gaat heel langzaam maar het album van mijn zoontje krijgt steeds meer pagina's. Deze keer heb ik gekozen voor foto's in de sneeuw.


Voor de omlijsting van de foto's heb ik gekozen voor de leuke polaroid mallen van Dutch Doobadoo.

470.715.310 Card Art Polaroid 4delig

De Polaroid mallen zijn ook leuk om op kaarten te gebruiken. Je kunt er dan bijv. een gekleurd plaatje in doen zoals hieronder gedaan is.

Dutch Doobadoo Camera Door Jenine:

Vervolgens heb ik stansjes overal achter gestoken. Hier heb ik gekozen voor de halve ster cirkel van Noor! Design. 


Uit het houtblok Wood van Noor! Design heb ik planken geknipt. Deze heb ik een ronde hoekjes gegeven en beïnkt.


Door alles een beetje over elkaar te leggen, krijg je een speels effect. Verder heb ik het afgewerkt met wat winterse stansjes. 

Fijne dag.
Liefs,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten