maandag 29 februari 2016

You' ve changed my world

Wat is de 'under the sea' collectie van Noor! Design toch gaaf! Ik heb er een diepte-kaart mee gemaakt.


Zoals je hieronder ziet, heb ik het blauwe papier als een harmonica gevouwen. Op de buitenste heb ik Mica (transparant plastic) geplaatst zodat je een soort vissenkom creëert. 

6002/0497 Under the Sea Inktvis, Schilpad, Haai (3stuks)    6002/0496 Under the Sea  Zeewier en bubbels (2stuks)       6002/0330 Under the Sea Wave Rand Golven

Op bijna elke vouw heb ik iets geplakt. Het mooie zeewier, de schelpen en de krab. De zee schildpad heb ik op een strookje mica vastgeplakt zodat het net lijkt of hij door de kaart heen zwemt.


Hieronder kun je goed zien dat je een mooi diepte effect maakt. Op de voor en achterste vouw heb ik de mooie golven rand geplakt. 

6002/0328 Under the Sea Krab / Zeepaardje      6002/0329 Under the Sea Schelp / Zeester / Schelphoorn

Op de golven heb ik gesso gesmeerd.


Om de kaart aan de voorzijde af te werken heb ik de octopus en wat wier opgeplakt.


De schildpad heb ik één keer in kraft uitgestansd, dit wordt het lijfje. Het schild heb ik in wit uitgestansd en heb ik met verschillende kleuren Memento ik bewerkt. Door het met een dauber in te kleuren.

MD-000-707 Memento Dew Drop inktkussen Bamboo leaves MD-000-100 Memento Dew Drop inktkussen Dandelion

Daarna ben ik er met Glossy accents van Ranger erover gegaan om het mooi te laten glanzen.

GAC17042 Ranger Glossy Accents

Ik wens jullie een hele fijne dag!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten