maandag 14 december 2015

Jingle Bells

Vandaag een echte kerstkaart van mij. Ik ben niet zo van de kerstkaarten versturen. Ik verstuur er altijd maar een paar en dat is dan aan mensen die een zelfgemaakte kaart waarderen.

Ik heb de kerstbel van Dutch Doobadoo gebruikt en heb er een hanger van gemaakt.


Als basis heb ik cardstock gebruikt met daarop design papier met muzieknoten. Deze komt uit het blok Noor's favourites.
Ik heb het cardstock dubbelgevouwen en daarna de mal net over het randje aan de bovenkant laten uitsteken. overtrekken en dan uitknippen. De klingel heb ik nog een keer apart uigetekend en ook uitgeknipt. Bovenin heb ik een snee gemaakt met mijn mesje en daar heb ik de klingel weer doorheen geschoven. Daar heb ik een gaatje ingemaakt, zodat je hem kan ophangen!

 Daar bovenop heb ik een stukje ribbel karton gebruikt en dat aan alle kanten gescheurd. Daarna heb ik hem verder versierd.


Ik heb de prachtige ovale stans gebruikt.

6002/0258 Blauw Ovaal (4st)

Deze heb ik uitgestanst uit speciaal cardstock dat je kan schuren. de geschuurde gedeeltes krijgen een andere kleur. In dit geval komt er een kraft kleur doorheen. Dit geeft een vintage look. Ik gebruik hier een speciaal blok voor.

GX-SIGR Sand It Refill

Ook heb ik alle randjes met inkt gedaan, dit keer met Distress inkt kleur Vintage Photo.


De ijspegels heb ik uit vellum gestanst. Dit is erg moeilijk op de foto te krijgen. Maar hierdoor krijg je dat het meer op ijs lijkt! 


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en nieuwe dingen laten zien.

Liefs,



2 opmerkingen: