zondag 25 januari 2015

Houten hart.

Valentijnsdag komt er alweer aan en dus ben ik volop met hartjes bezig.
Ik had al een jaar het houten hart voor mijn raam hangen, maar eigenlijk vond ik hem heel saai. Maar wat ik ermee moest, wist ik niet. Totdat ik gisteren een stempel van Saturated Canary had ingekleurd met Panpastel. 



Met de shape art mal heb ik de kleinste 2 harten gebruikt op design papier. Op de randen heb ik structuurpasta gesmeerd. Op het kleinste hart heb ik een mask gebruikt wederom met structuurpasta.


een heleboel rolroosjes en blaadjes van Dutch Doobadoo maken het geheel af.




Gebruikte materialen;
Dutch Doobadoo
• Shape art heart 470.713.113
•Mask faded dots 470.715.004
• Paper art leaves 472.948.002
Structuurpasta

Noor! Design;
Rolroosjes 6002/0384
Tak bladeren dun 6003/0026

Liefs Brenda

Met dit hart doe ik mee aan de Challenges bij;
www.dutchcardlovers.blogspot.nl
www.hobbyvisiondt.blogspot.com
www.anreda.blogspot.com

18 opmerkingen:

  1. Schitterend hart zeg , wow. Zoveel mooie details. Leuk dat je meedoet bij DCl wil je wel nog even een link plaatsen naar ons blog?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW wat een lieverd!!! mooi hoor!!!
    Heel veel succes bij de Challenge.
    Grt. Sas (HobbyVision DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi shabby hart heb je gemaakt, het hout van het onderste hart staat heel mooi bij alle roze tinten! Fijn dat je meedoet met DCL, Brenda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf met al die roosjes! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig hart Brenda ... Mooie achtergrond en prachtig ingekleurd plaatje ... Van de rolbloemetjes ben ik ook helemaal weg .... Ook je vorige creaties zijn fantastisch mooi ... Ik ga je volgen hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Odette voor alle complimenten! Leuk dat je mij wilt volgen! :)

      Verwijderen
  6. GAAFFFF...leuk dat je mee doet met de challenge op de blog van Anreda.
    Bedankt ! Nu maar duimen draaien *lol*

    Groetjes, Erna (www.anreda.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf!! Super gedaan. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Per toeval op je blog gekomen, en wow...wat maak jij gave dingen: dit hart, het doosje hieronder...ik ben gelijk je nieuwe volger...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief dat je zo positief bent, je bent welkom en ik ga mijn best doen om nog meer mooie dingen te maken! :D

      Verwijderen
  9. Ik meld me bij je blog aan, en kom meteen deze prachtige creatie tegen!
    Echt schitterend..!

    Gr Wendy

    BeantwoordenVerwijderen