donderdag 23 augustus 2018

Maanlicht

Hallo allemaal,

Ik ben weer eens heerlijk aan de slag gegaan met Pan Pastel. Wat een fantastisch en veelzijdig product is het toch!


Eerst heb ik 2 cirkels uitgestanst, deze om als mal te gebruiken voor de maan en de heuvel. Je legt de cirkels op het papier en gaat vanaf de buitenrand, rond draaiend met je spons met PanPastel, naar het midden toe. Als je tevreden bent haal je de cirkels weg. De heuvel leg je nog even terug en je kleurt de maan geel, vervolgens kleur je de heuvel. Aan de zijkant heb ik een tekststempel gebruikt uit de scr@p lijn van Noor! Design.


De prachtige paddenstoelen stempels heb ik gestempeld en uitgeknipt en opgeplakt met foamtape. Langs de onderste rand heb ik de kleine paddenstoeltjes gestempeld en geaccentueerd met een witte marker.

6410/0492 Stempel Set Paddestoelen 1          6410/0493 Stempel Set Paddestoelen 2


Het Elfje is van Joy! Crafts. Deze heb ik in zwart cardstock uitgedraaid en op de vleugels glitters gedaan.

Leuk dat je langs kwam!
Liefs, 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

6410/0492 Stempel Set Paddestoelen 1         6410/0493 Stempel Set Paddestoelen 2       6410/0468 Stempels  Script

6002/1069 Joy Stans Elfjes6002/1088 Joy Stans Elfenbloem948N Tonic Studios Nuvo glitter accents 50ml fresh snowfall


CF-PP22205 PanPastel Hansa Yellow 220.5    CF-PP24705 PanPastel Violet 470.5     CF-S61030 Soft Art Sponge Angle Round

Geen opmerkingen:

Een reactie posten