donderdag 21 juni 2018

Blog Hop, Bella Lulu Gnomes knipvel

Hallo Allemaal,

Het is weer tijd om te hoppen. We hebben bij Noor & Zo een kei leuke hop met de nieuwe plaatjes van Bella lulu, het exclusieve merk van Noor & Zo
Dit keer zijn de gnomes aan de beurt.

foto van Jolanda Bergmans.  

Met dit mooie knipvel heb ik een, hoe kan het ook anders, een kerstkaart gemaakt.


Als basis heb ik de shape art mal Bookmark 2 van Dutch Doobadoo gebruikt. Het prachtige Kerst papier van Noor! Design  "Joy to the World", past qua kleuren precies bij het plaatje van Bella lulu.


De prachtige mal om het plaatje is ook van Noor Design! Het is een prachtige ovale mal uit de Blauwe mallen serie. Bij deze mal zit een handig ovaaltje, waarmee ik het plaatje van de gnome heb uitgestanst. Zo past hij altijd precies in de mal. Super handig!

6002/1112 Blauw Frame Oval Sophia

Naast de Gnome heb ik Kerstbomen neergezet. deze heb ik 2x uitgestanst. één keer in Kraft papier voor de stam en takken en één keer in donkergroen voor naalden/bladeren, hierop heb ik sneeuw gemaakt met een snowwriter.


Rechts bovenin, heb ik kleine labeltjes gedaan. Deze komen uit de serie Little Hapinness van Noor Design! In deze set zitten diverse labels/hangertjes. Erg leuk met een lintje erdoor.


foto van Jolanda Bergmans.


Hop Hop tijd om verder te hoppen naar: 

Wat moet je doen om kans te maken op een prijs?
  • Ga tussen 21 juni t/m 23 juni 2018 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop.

3001/0004 Bella Lulu Knipvel Gnomes  470.713.165 Dutch Doobadoo Shape Art Bookmark 2    6011/0561 Paper bloc Joy to the World

6002/1100 Little Happiness Labels     6002/1112 Blauw Frame Oval Sophia  6002/0777 Happy Holidays Merry Pine Trees 

6002/1099 Blauwe sierrand  6002/0924 Happy Holidays Fijne Feestdagen


31 opmerkingen:

  1. deze kleine gnoom is wel favoriet bij jullie, ;-) Superleuk kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaart. Ik denk dat ik ook maar eens aan de kerstkaarten ga beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoveel moois om naar te kijken op deze kaart! Die gnomes zijn echt zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook alweer super mooi kaartje Brenda, die gnomes zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo anders weer dan de vorigen. Bij jou meer groen in het kaartje. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtige kaart heb je gemaakt, met de super leuke gnoompjes erop,
    ik hop weer even verder,
    grpoetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart zeg! Leuk zoals je ook de bomen gedaan hebt. Die moet ik ook maar eens aanschaffen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo mooi! Geweldig label heb je gemaakt.
    Gr., ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontzettend leuk kaartje Brenda, die bookmark mal is ook wel een hele leuke!! En die kerstboom past er ook perfect bij.......... ik geloof dat ik binnenkort weer eens bij Noor langs moet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke kaart met al die sneeuwvlokken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. In een van de andere blogs zei ik al dat in geen tijden kaartjes gemaakt heb. Door deze blogs begint het toch flink te kriebelen, helemaal omdat ik gek ben op kerstkaartjes maken. (ik houd gewoon van kerst, heerlijk die gezelligheid) Als ik dit prachtige kaartje zie dan denk ik dat er dit jaar weer zelf gemaakte kaartjes op de mat van onze vrienden en familie liggen. Bedankt voor de ideeën die ik hier op doe.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke kerst kaart is het geworden.
    Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart ook die sneeuw erop is mooi .

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze is ook heel mooi!

    Groetjes Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze is ook prachtig. Leuk al die accenten.

    groetjes Vigdis

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook alweer zo'n geweldig mooie kaart! Prachtig papier ook.

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Brenda, alweer een super kaartje van je. Het padt allemaal zo goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hallo wat een leuke kaart mooi papier ook wat je hebt gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw 😮😮, wat een super gave tag heb je gemaakt😍😍. Het nieuwe dessinpapier Joy to the World is zo mooi, in de klassieke kerstkleuren. Ik ben niet zo van de Gnomes, maar wat zijn ze leuk, ik ben om hoor, hihi. Het uitstansen van de stansjes in verschillende kleuren is iets wat ik van jullie heb geleerd/overgenomen. Dat is zo leuk om te doen. Ik leer toch zoveel van jou en de andere Noor meisjes en dan nog al die inspiratie die ik er door krijg. Liefs😘 Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo'n bookmarker is altijd leuk als kaartje. Je hebt ook echt de leukste gnome gekozen om mee te werken. Het is weer zeer geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schattig... sorry geen ander woord voor haha. Groetjes Miranda zantman

    BeantwoordenVerwijderen