donderdag 17 mei 2018

Sprookjesboom

Hallo allemaal,

vandaag wil ik jullie dit zoete sprookjesachtige kaart laten zien.


Als basis heb ik van Dutch Doobadoo de pop up card, ovaal gebruikt. Dit is een leuk modelletje waarbij er aan de zijkanten een soort pilaren zitten. Als je hier stansjes op plakt, dan komen ze naar voren en creƫer je meteen diepte.

470.713.304 Card Art Pop Up Card Oval

De Regenboog heb ik in zes verschillende kleuren uitgestanst en ze daarna uitgeknipt en weer op elkaar geplakt. De hartjes, onderaan de regenboog, heb ik opgeplakt met foamtape.


De roze boom met gouden hartjes komt uit de 'one of a kind' Herfst set. In plaats van de standaard kleuren heb ik een keer roze gebruikt. De gouden hartjes komen uit de set van Unicorn Lily (mon ami).


Hieronder zie je de prachtige set. Het is dus een boom die je zelf kan samenstellen en die er dus elke keer anders uit kan zien!

6002/0636 One of a Kind Herfst set

Hieronder zie je Lily, het super lieve eenhoorntje! Ik heb Lily een mooie gouden hoorn gegeven. De heb ik uit goudpapier gestanst. Deze goud tint heb ik in de hele kaart verwerkt.


Er is een hele handige tool voor hele kleine deeltjes. Deze tool heet de Quickstik. Aan de ene kant zit een soort plakgum waarmee je de kleine deeltjes kan oppakken. Aan de andere kant zit een punt, dat je eruit kan trekken. Als je een klein onderdeeltje heb opgepakt, dan kun je er lijm op doen en op je papier plakken. Met het puntje kun je het papiertje van je plakgum afduwen. Een super handige tool!

00745 Quickstik Craft Tool

Bedankt dat je langs bent gekomen!
Lieve groet,



470.713.304 Card Art Pop Up Card Oval    6002/0636 One of a Kind Herfst set   00745 Quickstik Craft Tool

6002/1079 Mon Ami Unicorn Lily      6002/1082 Floral Flourishes Rib Flowers       6002/1099 Blauwe sierrand

6002/1109 Little Happines Rainbow   6011/0566 Paper bloc Fantasy Fields6002/1021 Mery's Lange rechthoek

6410/0478 Joy!Crafts Stempel Mery's Welkom8011/0103 Spiegelkarton Goud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten