woensdag 11 oktober 2017

George verzameld eikels

Hallo allemaal,

Ik heb voor jullie een regenachtig kaartje gemaakt. De wasbeer verzameld nog snel even wat eikels voor de winterslaap gaat beginnen.
De achtergrond heb ik gemaakt met inkt en een blendingtool. Door met de blendingtool buiten je papier te beginnen met ronddraaiende beweging en dan langzaam je papier op, voorkom je afdrukken van je blendingtool.


De lieve wasbeer is een Mon Ami van Noor! Design, is het geen schatje? 
De boomstam heb ik uitgedraaid uit papier met een houtlook, hierdoor krijg je meteen een goed hout effect. achter het gat in de boomstam heb ik zwart papier geplakt.
De paddenstoelenrand kon natuurlijk niet missen bij zo'n herfstkaartje. Deze heb ik ingekleurd met de Brushmarkers.
Als basis van de kaart heb ik het dubbelzijdige cardstock gebruikt, dat Joy! Carfts nieuw in de collectie heeft.

Afbeeldingsresultaat voor joy 6011/0537

Dit papier is erg handig omdat je zo altijd bij elkaar passend cardstock hebt!


Op de eikel heb ik een glimmend laagje gemaakt, zo knalt hij van je kaart. van hetzelfde spul, Glossy accents van Ranger heb ik ook de regendruppels gemaakt.

Leuk dat jullie weer langs zijn gekomen.
Fijne dag!


6002/0967 Mon Ami George   6200/0222 Joy!Crafts blending tool     6002/0966 Autumn  Herfst boom



  • 6002/0966 Autumn Herfstboom met blaadjes en eikels
  • 6200/0222 Blendingtool
  • 6002/0967 Mon Ami George de wasbeer
  • 6002/0970 Paddestoelenrand 
  • 6002/0532 Spinnenweb en spin
  • 6011/0534 Scr@ppapier Houtlook
  • 6011/0537 Dubbelzijdig cardstock Herfst
  • 6100/0495 Blossom Lijm
  • 6500/0061 Foampads zwart
Glossy Accents van Ranger






1 opmerking:

  1. Hoi Brenda Mooie kaart heb je gemaakt en wat ik je wilde vragen het volgende laatst was je bij Marian in Bennekom en daar liet je zien hoe je sneeuw op een kaart maakte je droogde het met een heattool Marian had er een foto van gemaakt van het gebruikte tubetje nu heeft zij pontura paint besteld van Nellie snellen maar het geeft niet het gewenste effect vind ik was het niet wat anders wat je gebruikt hebt graag hoor ik het van je groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen