zondag 25 juni 2017

Komt wel goed schatje!

Hallo allemaal,

Kennen jullie de basislijn stansen van Joy! Crafts? Deze stansen zijn licht geel van kleur en zijn er in diverse modellen. Ik heb het basis label gebruikt. Onderaan dit bericht zie je een aantal basissets staan.



Eerst heb ik een rechthoekig wit glad papiertje gebruikt. Deze heb ik bewerkt met verschillende kleuren inkt. Met een blendingtool heb ik de kleuren aangebracht. Daarna heb ik de voetsporen gestempeld met zwarte inkt.
Toen ben ik gaan stansen, eerst het grote label, daaruit het middelste label en daar weer uit het kleinste label. Vervolgens heb ik ze gemat op bruin papier. Als je ze dan met foamblokjes weer op elkaar legt, zie je dat de stempel doorloopt terwijl hij door een ander papier wordt onderbroken.
Even een leuk stempeltje in het midden, de leuke honden stans en een strikje met een bloemetje en het kaartje is af.




Dit zijn een aantal basis mallen:

6002/6107                

  • 6002/6107 Label basis stansset
  • 6300/0504 jute decoratie
  • 6410/0435 Stempel out of Africa (voetsporen)
  • 8099/0219 Bruin linnenkarton
  • 6002/0695 Honden stans 2 stuks
  • 6002/0222 Blendingtool
  • 6200/0900 Trouvaille

Geen opmerkingen:

Een reactie posten