dinsdag 21 maart 2017

Hieperdepiep!

Hallo allemaal!

 Hier even een vrolijk kaartje van mijn kant. Wat heb ik zin in het mooie weer, maar het laat nog steeds erg op zich wachten. De Sierbloesem bloeit al en alles begint in knop te komen, dus een paar dagen zon en alles is weer fris en fruitig buiten!
Vandaag heb ik dit kaartje voor jullie. De achtergrond heb ik gemaakt met Sennelier en memento inkt op aquarelle papier.
Daarna heb ik een rand gedoodeld met een witte fijn liner.


De bloemen en de bijtjes heb ik ingekleurd met de Brushmarkers. Zo leuk om eens wat anders in te kleuren dan een digi of een stempel! Op de vleugels heb ik wat Stickle glittertjes gedaan.


Hopelijk wordt het snel mooi weer. Een hele fijne dag nog!


6002/0669      6002/0623     6200/0222
  • 6002/0669 Bij, Korf & Zonnebloem
  • 6002/0623 Polbesa mask hartjes
  • 6200/0222 Blending tool
  • Diverse Brushmarkers
Memento, Sennelier, Sharpy, Stickles



1 opmerking:

  1. Hoi hoi Brenda wat een mooie kaart ene hoe gaat het met het nieuwe huis ?
    Schiet het al op ?
    Liefs e Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen