dinsdag 7 februari 2017

Lente bloemen

Hallo allemaal!

Leuk dat je weer even langs komt. Ik wil jullie vandaag dit lente kaartje laten zien.


Voor deze kaart heb ik het prachtige papier gebruikt van Noor! Design, Carpe Diem. 

6011/0518 Paper bloc Carpe Diem

Op dit moment één van mijn favoriete papierblokken! Wat een fantastische kleuren zijn het toch!


Diagonaal heb ik een band gemaakt van designpapier, dat ik vervolgens gemat heb op blauw bijpassend cardstock. Achter deze strook heb ik deze mal gebruikt:

6002/0302 Blauw Swirl rand

Ik heb hem 1x uitgestanst en dan in de lengte door de midden geknipt en achter de diagonale strook geplakt.



Daarna ben ik bloemen gaan maken, met deze fantastische bloemen mal. Het bloemetje hierboven is gemaakt van 2x de grootste en dan 2x de kleinste en dan op elkaar geplakt en afgewerkt met een parel.

6002/0771 Floral Flourishes Bloemen 3st6100/0491 Flower Shaping Tools Mat

Met de flower shaping mat heb ik de bloemetjes opgebold. Met dit matje en een embossingpen gaat dit heel makkelijk, je hoeft alleen maar heel zacht rondjes te draaien over het blaadje van de bloem.


Op de randjes van de bloem heb ik met een kwastje gesso gesmeerd.
 Achter de bloemen heb ik de tak van de One of a kind, Tuinset gebruikt.

6002/0503 One of a Kind Tuinset             870.002.010 Gesso Wit 250 ml


Hierboven zie je hoe dik het allemaal is geworden. Door middel van foamblokjes, veel lagen te maken, krijgt je kaart diepte. Het versturen doe je in een A5 bubbeltjes enveloppe die je bij verschillende winkels kan krijgen.

Fijne dag!
Liefs,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).


1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaart is dat geworden, je proeft de lente er in!
    Leuk dat ik je blog heb gevonden, ben meteen maar volger geworden.

    Groetjes,
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen