dinsdag 1 november 2016

Princess for a day!

Soms is het leuk om van een mal weer iets anders te maken. Dit keer is het een klein handtasje/clutch geworden.


Voor dit handtasje heb ik deze super leuke enveloppe mal van Dutch Doobadoo gebruikt.

470.713.314 Fold Card Art Envelop

Als je de handtas open maakt, zie je dit aan de binnenkant.


Op het stempelafdrukje heb ik paper piecing toegepast. Dit is eigenlijk je stempel afdrukken op design papier en dan een gedeelte uitknippen en opplakken op je stempelafdruk die je gekleurd heb. Je kun het goed zien aan de jurk van de prinses, deze is van design papier en het haar en de huid zijn gekleurd met de Brushmarkers.


Achter de prinses heb ik een prachtige bloemenrand gebruikt van Noor! Design.

6002/0476 Blauw Border Bloemenrand    6002/0415 Blauw Rand

Deze heb ik met Memento inkt een beetje op kleur gebracht.


En wat hoort er nou toch bij een prinses? Juist een koets! En laat Noor! Design nou net zo'n prachtige koets hebben. Ik heb hem twee keer uitgedraaid. Één keer in licht design papier en één keer in hout, voor de wielen.

6002/0352 Little Princess Koets

Hopelijk heb ik jullie weer wat leuke spulletjes kunnen laten zien. 
Een hele fijne dag!
Liefs,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten