woensdag 10 augustus 2016

100% LOVE

Elke keer als ik even tijd heb, ben ik bezig met een album met foto's van mijn zoontje.


Voor het model van het album heb ik een shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt.

470.713.113 Shape Art Label Heart

Aan de rechterkant komen uiteindelijk gaatjes waar ik het album, door middel van bindringen of lint aan elkaar ga maken.


De mooie labels zijn van Noor! Design. Deze heb ik eerst uitgestanst. De ijzeren stansmal heb ik vervolgens op Kraftpapier gelegd en overgetrokken met potlood en uitgeknipt. Deze heb ik erachter geplakt. 

6410/0305 Stempelset Barcodes

Op het rechter label heb ik met embossingpoeder deze super leuke stempel gebruikt. Deze stempel is erg leuk te gebruiken op de diverse labels die er zijn van Noor! Design.


De labels heb ik opgehangen met de grappige wasknijpers van Joy! Crafts. Deze heb ik na het stansen in de mal laten zitten en beïnkt.

6002/0204 Mery Stans Sweet Pins

Vervolgens heb ik de onderkant open geknipt en het label ertussen geschoven.

Fijne dag.
Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten