zaterdag 11 april 2015

ATC Willems

Toch nog maar een serie ATC's gemaakt voor de swap bij het blog van Noor! Het thema is "All for the boys".
Mijn vriend had een leuk idee, Koningsdag komt eraan waarom maak je niet een serie met allemaal koningen die Willem heten. Hij zegt, dan heb je allemaal Willems. Laat hij en mijn kinderen zo met hun achternaam heten!
Dus hier zijn ze dan, de 'Willems'!


De omlijsting van de koningen heb ik met deze mal gedaan


Deze heb ik uit kraft gestanst,  zwart gemaak met zwarte gesso daarna op maat gemaakt voor de plaatjes. Vervolgens met PanPastel goud bewerkt. Nu zul je denken, gebruik dan al zwart papier, maar ik vond het met zwarte gesso levendiger, dus mooier.



Gebruikte materialen; 

Dutch Doobadoo :
• Zwarte gesso

Joy! Crafts Noor! Design:
• Swirls van nr. 6002/0258
• Blauwe vierkante mal nr. 6002/0360

Liefs Brenda






1 opmerking: