donderdag 5 februari 2015

Kom maar op met de lente!


Het is eigenlijk nog steeds winter, maar stiekem ben ik het zat. Ik kan niet wachten tot de sneeuwklokjes en vervolgens alle andere bloemen weer gaan bloeien en ze hun prachtige kleuren laten zien.
Ik had al heel lang een idee in mijn hoofd, maar was bang dat het te kleurig zou worden, maar wat ben ik blij met het eindresultaat! 



Eerst heb ik het afdrukje van Penny Black ingekleurd met Panpastel. 
Daarna heb ik de shape art mallen van Dutch Doobadoo gebruikt. Ik ben met een distresser langs de randen gegaan. Daarna heb ik hem versierd. 


Gebruikte materialen; 

Dutch Doobadoo; 
• Shape art flower 4 petals 470.713.118
• Shape art flower 470.713.105

Joy! Crafts Noor!;
• 2 vlinders 6003/0033
• Hoera 6002/0297
• Presents 6002/0350
• Label nr 2 6002/0285
• 6-punt stencil 6002/0361

Stempel Penny Black
Panpastel


2 opmerkingen:

  1. Voorjaar! Dat gevoel krijg ik meteen bij je kaart.Mooi gekleurd!
    Ik ben meteen je volger geworden, want ik zie erg leuke dingen op je blog!
    groetjes, Caroline
    http://caroline-cards.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de complimenten! #blush
    Wat leuk dat je volger bent geworden!
    Liefs Brenda

    BeantwoordenVerwijderen